XOXO -

Damerna har lagt ansvaret på mig och jag ska allt göra mitt bästa för att kunna uppdatera alla vad som händer i DERAS liv, fantastiskt va? Underbart om jag får säga det själv.
Idag är det onsdag och då är Bella ledig som vanligt, det är hon varje onsdag. Lollo jobbar kanske, Alice sover och resten har väl gått i skolan, förutom jag då. Jag är sjuk så jag ligger hemma och försöker tillfriskna lite då det faktiskt är sm på fredag och då måste jag änna vara frisk.
Nu ska jag däremot kanske fräsha upp mig lite eftersom Sandra tänkte ta hand om mig idag innan jag kommer få kämpa mig iväg för att dansa en smula om jag klarar det.
Här är förresten lollos katt Rolf! Innan han flyttade hem till lollo tyckte han om att gosa i min tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0