Fell is back on track

Nej fy skäms damer. Inte en inlägg på månader, vad är det här!? Tappade vi alla suget eller? Nej nu kör vi igen tycker jag, vi är ju ändå en go gäng som kan dela med oss av de mest knasiga "erfarenheterna".
Jag då, jo det är full speed på mig dygnet runt(nästan). Nu är det ju massa studenter och sådan skit så visst har man mycket att göra med baluppsättningar osv osv. Sen är det väl fett tråkigt att det är ett år kvar för en själv men sen finns det ju även om som gått om, det är faktiskt mer synd om dom..
IALLAFALL, vädret sviker oss! Det bara regnar, hela tiden. Ja tycktes se lite sol igår men det var inte länge.. Det svenska vädret är inte att lita på om man vill ha en snygg bränna i år i alla fall. Och nej, tjata inte emot, det kommer vara sol max 14 dagar sammanlagt i sommar.
Bortsett från att jag ser ut som en panda tänkte jag bara berätta att jag fick för mig att färga håret brunt, dålig idé. Nu slingade jag håret ljust igen istället, fy vad onödigt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0