yo

alla andra är ute och umgås så jag får ta på mig rollen att blogga som den lilla pigan jag är. jag hade bestämt mig för en en vit helg, jag har haft en del att göra och inte kommit så långt utanför lägenheten, men det tar jag ta igen nästa helg!

åååh imorse när jag vaknade så var det sol! och jag menar, det är ju inte varje år man får känna solen. jag längtar så jag dör efter våren, om jag hade haft bilder på min dator (och om jag hade varit den som ens tog bilder) så skulle jag ha lagt upp bilder på oss från förra våren, för den var LEG, END i hope your not lactose intolerant because the last word is DARY (dairy). De där första helgerna då det blev varmt och man kunde sola, veronica maggio och valborg. nu ska jag låta töntig och säga att det var en viktig vår för mig, men det var det.


vass som jag är kom jag på nu att jag kan ta bilder som andra har lagt upp på facebook. (det blir familjjen bilder även om fler var med på ett hörn (ska jag nämna namn så är det "siesta tjejerna" och damerna i klassen) (så nämnde jag inga nämn ändå, hehe)((())))



yeeee yound, wild and free



valborg hos matilda, grym!



måla med vattenfärg hemma hos lulu



kubb och grillning hos mikael. en full bella...





veronica maggio, BLOMMAN!!! jag dör




och så vill jag be om ursäkt för att jag inte använder stor bokstav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0