WE SUCK!!

Åååååååh, jag blir så trött... varför har vi ens en blogg?! Vi kanske borde kalla den "johanna josefssons blogg" istället, eftersom hon är den enda som är smart nog att uppdatera lite då och då. Men nä, nu ska det bli ändring serrni, nu ska jag köra igång med hade jag tänkt!

Fast jag förstår er andra med, vi har mycket annat att göra och tänka på faktiskt! Jag menar det är ju inte jätte lätt att kombinera somn, plugg, skola, träning, ridning, jobb, mat, städning mm. Så det är helt okej att det inte blir så mycket bloggning, men ändå, tänk om några år, då önskar vi nog att vi bloggade mer om vad vi egentligen gjorde.

Jag kan säga såhär då. Jag har fått mina första IG-varningar i hela mitt liv (Fick en halvt i franska i 9:an, men den räknas inte) och jag mår fan piss över detta, vad hände med alla mina VG:n? Dom blev nyss G:n allihoppa.. Vad händer med Matilda Wing egentligen?!


Mitt nya hår btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0