We are family

Jag ville faktiskt också göra ett inlägg...

HEJ! Som säkert många redan vet står varje bokstav i familjjen för en unik person. Det är Felicia, Amanda, Alice, Matilda, Louise, Isabella, Johanna, Johanna, Eleonor, Nathalie som sköter denna blogg. Och då kan man ju fråga, varför ska vi starta en blogg? - Inte den blekaste aning men jag lovar att det kommer bjudas på massa skoj här! En del av oss (som har personliga bloggar främst) kommer nog att synas lite mer än dom som inte har, tyvärr, men jag hoppas att ni får stöta på alla personligheter någon gång i alla fall!

Jag ska ge mig på designen nu och ändra lite små saker så att vi inte ser ut som dom nybörjare vi är. 
SO LOOOONG!

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0