"Vem är du ens? vem fan är jag ens?"

Eftersom Felicia drog värsta romanen om vem hon är och gör osv, så kanske jag med borde göra det? Fast nej, det orkar ju inte jag såklart..

Jag heter Hanna Matilda Wing, och är 17 år (fyller 18 år om 87 dagar, och för er som inte orkar räkna så är det alltså den 7 april) Jag är bor precis som alla andra fina flickor som driver denna blogg i Landvetter, en liten skit håla utanför Göteborg. Här händer iprinip ingenting, och när det väl gör det, så vet alla om det! Jag går på en av Göteborgs oseriösaste skolor, enligt mig då, Plusgymnasiet. Och inte nog med det, så går jag om ett år, eftersom jag tillskillnad från Felicia, inte ville bli "a hairdresser"

Om jag skulle få beskriva mig själv med tre ord skulle det vara, Fnissig, lat och utseendefixerad! (Haha)
En annan sak jag är väldigt bra på är att "särskriva" jag skriver ganska slarvigt och är väldigt dålig på att "binda ihop" ord. Jag skulle tillexempel kunna skriva glas ögon, istället för glasögon osv.. Menmen, sån är jag!

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0