Varför bor vi i Sverige?

Hallå hallå!

Jag tänkte bara dela med mig av min åsikt om sveriges väder: DET SUGER! Just nu regnar det, blåser och snöar, det kan ju nästan inte bli värre? Jag vill ha sommar nu nu nu!

Iallafall så har min dag sett ut såhär. Jag vaknade runt halv 10 och fick lite smått panik eftersom jag skulle tagit 7 bussen idag. Så jag ringde min mamma och var jätte upprörd eftersom att man inte ens får ha 1 % frånvaro nu för tiden, då ryker nämligen studiebidraget. (Hur fan tänkte dom där?!) Som tur var så förstod mamma, och hon ringde och sjukanmälde mig, rätt soft ändå! Dock så har jag sovit sjukt dåligt under natten, så det var nästan bara bra att jag inte åkte till skolan, tror inte jag hade gjort nån nytta där ändå! (Sann skolkare, hehe)

Tänkte bara slänga in ett inlägg för skojs skull, rätt trött på min egna blogg nämligen. PUSS PÅ ER MINA SMÅ KYCKLINGAR!


Bild på mig och bella i höstas tror jag. (Jag saknar mitt hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0