Våga släppa taget?

Jag måste berätta en rätt personlig sak om mig själv ändå, något jag egentligen bara vill dela med mig av.

Jag har sjukt svårt att släppa taget om saker. Jag och Felicia pratade lite om detta påväg till dansen förut. Jag vill egentligen inte dansa, eller jo på ett sätt, men jag är inte alls sugen på det länge, men ändå så kan jag inte släppa det. Jag vågar allvarligt inte släppa taget. Och detta är inte det ända jag inte vågar släppa, det är nästan likadant när det gäller allt. Från att inte villja slänga en tröja som jag inte ens använder längre, till att inte våga klippa av mig håret. Jag vågar inte släppa taget. Jag tror jag är rädd för nya saker, förändringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0