The hairdresser

Kärt barn har många namn och mitt namn är Felicia Anna Arvida Sjöstrand aka Fell, Fellan, Felle, Fells, Fille, Pille, Fellbaby, Arvida och sen har vi ju alla dessa elaka namn som jag säkert också blivit kallad men dom är ju inte lika mysiga, hihi!

Jag går på Burgårdens frisörskola, trivs kanonbra verkligen! Jag känner att jag har valt rätt och frisör är verkligen något jag vill bli. Går i 2:an där nu så jag har precis gått halva min gymnasietid, känns bra men också läskigt. Innan gick jag då som alla andra som bloggar här på Landvetterskolan och ja, alla bor väl i stort sett i Landvetter också för den delen. Jag har världens finaste vänner, på riktigt. Nej kom inte och säg att ni har finare och bättre för det har ni inte, då har ni inte träffat mina underbaringar än, end of that story säger jag bara.
Jag är väl gängets stolle, stolpskott, pajas och allt vad som kan relatera till det. Jag är väl både allas mamma men även också deras lilla tjej som ofta vill krypa upp i lollos knä och ligga där hela kvällen. Alla mina tjejer är mina små hjärtan, pärlor, smycken, ögonstenar och f*n och hans moster, but I love them.
Jag bor förresten i det perfekta festhuset har jag hört, tänkte bara säga det för att göra alla andra avundsjuka och för att jag själv blev väldigt smickrad när jag fick höra att jag var en perfekt festvärdinna också för den delen. Stackars er som inte varit inbjudna eller kommit på någon av f.a.m.i.l.j.j.e.n's fester. DÖNA TE DE, DÖNA TE DE, DÖNA TE DEEEEE! Nej men skämt och sido.
Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0