Supernova

Visst är det skönt att försova sig två dagar i rad och missa skolan? - Mjoo kanske för stunden, men inte i längden. Jag är sån person som hatar att ligga efter, och missa viktiga saker och det känner jag att jag verkligen har gjort nu. Menmen, vi får hoppas på att nästa vecka blir bättre. Det är ju faktiskt bara mitt eget fel att jag inte går och lägger mig på nätterna. Sömnproblem? - kanske!

Men nu ska vi inte vara negativa, det är ju faktiskt fredag, vilket innebär party? Inte så troligt att det händer här, men vi får hålla tummarna på att det händer nått iallafall!

Nu ska jag faktiskt vara så duktig och städa lite här uppe, bädda rent osv.. och sedan gå ut på en långpromenad!
Ha det bra bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0