Stupid girl

Jag har gjort bort mig något otroligt, oooupsie. Förlåt, jag har bara mig själv att skylla i alla fall.
Har pluggat sen klockan var halv 6, mer än 3 timmar alltså. Är helt slut i huvudet så la ifrån mig alla papper nu för att komma med nya krafter och fortsätta om en liten stund.

Haft en bra dag i skolan och efteråt då jag Hälsade på Simon och även Alice på deras skola. Fick till och med vara med på en och en halv lektion! Sen har jag bara pluggat i stort sätt.
Helgen var bra, i fredags gjorde vi typ ingenting men Bella och Lollo var i alla fall här med bergman på besök. I lördags började det med en fika i stan med Alice, Matilda, Johanna Ö, Louise och Bella men efter första fiket gjorde jag och bella en snabb vändning och drog till Kungälv, rätt spontant men fett värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0