Sittin on tha toilet

Hejhej hallåhallå!

Jag är nog inte riktigt frisk. För det första så har fredag den 13 typ varit en bra dag för mig, inte för att jag har gjort så speciellt mycket, men den har vart väldigt lugn och skön. Och för det andra låste jag precis in mig på toaletten för att få vara i fred, så jag sitter här och sminkar mig lite, lyssnar på musik, och bloggar... sa ju att jag inte var frisk!

Ikväll kanske mina brudar åker till stan på fest, medans jag då velar omkring och vet inte vad jag ska göra. (Lägg märkte till att jag skrev omkring, men tänkte skriva om kring. Särskrivning var det ja)

Nu ska jag fortsätta med att chilla på toaletten, ha det bra bitches!


Jag och min syster. Jag har hjälp henne otroligt mycket med gymnasievalen nu, tänk bara om jag hade kunnat vara lika smart när jag gick i 9:an..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0