pendejo

imorse blev jag av misstag en timme och en kvart för tidig till skolan. TPL. så jag satt å venta å venta. sen hade vi prov som jag skrev på max 30 min. sen hade vi lunch och vi satt i bamba i två timmar eftersom vi fick så lång rast pga provet. sen skulle precis våran nästa lektion börja när brandlarmet gick. ja, för herrskapet, idag brann det tydligen på femte våningen på burgården. så vi fick stå utanför mc donalds och frysa, sedan var lektionerna inställda.

så jag tog bussen 08.48 och var i landvetter igen klockan 14.00 och satt på lektion högst en halvtimme. VÄRD dag. imorse var det tydligen -14 grader också. det kändes som om mitt ansikte höll på att ramla av när jag gick till bussen. yeye.

ungefär såhär varmt


gammal bild från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0