J.J

heeeeeeeej och det är kallt. Idag har min dag i skolan varit braaa, den bestod av mest charlotte, julia, josefin och bibliotekhäng.

efter skolan tog jag kära spårvagn 13, satt och lyssnade på Alla Vill Till Himlen, och när jag kom fram till drottningtorget hörde jag massa musik, aaah, vem stod och uppträdde på scenen (den de har ställt upp för invigningen för Clarion post hotel) hallaaaa, timbuktu! jag bah waaaah. och precis när jag hade en av hans låtar i öronen? feeett. det är nog första gången jag ser honom också. gick dock bara förbi. men det var cuuuult! han har gått och blivit snygg och grejer






IGÅR

Karin har som jag skrev kommit hem och igår åt jag, far mir, gry och karin sushi och sedan gick vi på bio. vi såg tinker, taylor, soldier, spy. jag förstod iiiingenting. skulle inte kunna återberätta den om någon så erbjöd mig 3000 för det. den var jävligt tråkig. meeen det var väl trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0