Ja just det, vem fan är jag?

Dax att förlora min oskuld för denna blogg och göra mitt första inlägg!

Tänkte då berätta lite om mig som dom andra gjort här under.
Jag är en tjej vid namn Johanna Österberg som är 16 år gammal dock 17 om 70 dagar haha, jag är väl den yngsta i vårat lilla "gäng" men får ju också agera som mamma ibland för mina små barn, haha skämt och sido! Man blir ju som man umgås är de ju sagt..

Jag går första året på Jensen gymnasim i Göteborg och läser ekonomi, super nöjd med programet men jävligt trött på skolan. Funderar dock på att byta skola men inte linje, för då kommer jag ligga efter.. Men vi får helt enkelt se hur det blir på den fronten.

På fritiden är jag med mina underbarat fina vänner osm jag vekrlgen är glad och stolt över att jag har och sen så rider jag med, sköter en ponny vid namn Amanda och hon är en sprallig d-ponny. Sen rider jag i "specialen" med på onsdagar och där rider jag en c-ponny som heter Sting eftersom jag inte ridit Amanda så länge och är rätt svårlastad har jag inte haft med henne ännu..

Beskriva mig med tre ord? hmm.. Haha typ sprallig, glad och allmänt cp! Sen finns det ca 100 ord till som skulle besrkiva mig bättre men ni lär väl se vad jag är för människa undertiden ni föjer oss! 

Nu blev de långt och jag ska inte tråka ut er mer puss och kram Johanna Ö! ♥







Här är söta ponnybus med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0