It's only rock n' roll

Hej. Idag är jag lite så här... (Ja, det är lika illa som det ser ut)



.. För att jag brukar alltid bli körd till bussen på måndagar och tisdagar (björröds bussförbindelser är ju katastrofalt dåliga!) och självklart så går bildörren inte igen för att den är så frusen! Samma sak var det igår men idag ser det ut som om jag inte ens kommer kunna ta mig till skolan. 

Ska jag se detta som ödet, att jag bör stanna hemma från skolan idag? Nej, för bildörren gick såklart igen nu, 20 minuter senare och nu får jag istället en frånvaro på en timma och med det nya systemet lär ju mitt studiebidrag försvinna. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Förlåt för min aggression, jag blir sällan arg men när det gäller bussar och bilar som är ur funktion/inställda.. GGGRRR!! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0