I'd rather shut up than say something pointless

Jag kände väl att jag borde göra ännu ett inlägg här men jag vet aldrig vad jag ska skriva! Tycker det är mycket lättare på min personliga blogg för där är det bara jag, här är vi nio personer till som har hand om denna blogg, haha. Jag ska göra mitt bästa!

Jag funderar på att ta en go springrunda! Jag tränade igår och nu kommer monster-träningsvärken, ni vet, den som kommer först efter två dagar och verkligen är P A I N ? 
Den springrundan får nog vänta tills jag är klar med pluggandet dock.. Kära barn, välj inte Ingrid Segerstedts gymnasium vad ni än gör. Om ni inte gillar högt tempo med plugg det vill säga..

Isabella



Kommentarer
Postat av: Ebba

Funderar på att välja ingrid segerstedt. Hur är det där? Är det studiemotiverade elever och bra lärare?

2012-10-22 @ 07:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0