Hej, det här är jag!



Jag sover väldigt mycket, brukar säga att jag har en lätt-narkolepsi! Lollo tycker det är roligt att fota mig då, men de tre senaste bilderna är faktiskt tagna i skolan. Kan ni fatta att jag somnar så öppet i skolan? - Ja, det kan ni, iallafall dom som känner mig. 

Så jag gjorde lite research och fick bekräftat att jag alltid har varit sådan..



Hur är mitt liv bortsett från sömnen då? Jodå. Jag tränar gymnastik nu igen, läser samhäll/journalistik på Ingrid Segerstedts gymnasium, jobbar på Hälsans hus och med en barngrupp i gymnastik och jag gillar att umgås med mina fina vänner.
Materiella saker jag gillar: Öl, fajitas, kläder.
Materiella saker jag hatar: Korv, ketchup.


Isabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0