heeeej blokkeeen!!!!

de va hemla skönt med kort dag i dag, som alla andra måndagar! och dagen blev ännu trevligare när vi fick reda på at vi åker till italien med klassen i höst! och att vi i vår får besök av italienare, så jävla kul! i början av sommaren åker jag till barcelona eller något med familjen, i slutet av sommaren till cypern med josefin+crew, i höst till italien och till våren SKA jag och josefin hitta praktik i spanien eller något. sen tar vi studenten. hihih.

ett av sommarens mest värda köp. köpte den för 1 kr i smögen med alice, matilda och felicia. den var till pappa men jag har tagit den hehehehe. hade jag orkat så hade jag gjort kaffe nu men det är sååååå långt till köket. :///////



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0