behold

halla!
Idag gick jag upp kvart över sex och åkte till skolan. Varmt och ljust ute osv. Vid 12 åkte jag till min duktiga felle och så klippte hon mig, blev aaas bra. tänk om alla vänner var lika användbara som felicia? nää men jag gillar dom ändå.

Tillbaka till skolan, en lektion, sedan träffade jag min snygga vän Eleonore och fikade! Det var treevligt, sedan åkte fick jag ta mig hem i regnet. Nu har jag precis ätit mat med min mor och nu ska jag sitta här ett tag. Sedan ska jag göra klart min svenska.












ps. Forever alone inlägget var mitt. Jag glömde välja kategori så det står att alice skrev det. men ge inte henne äran, för det var mitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0