Är det stimulerande med kaffe eller?

Nu lär det här inlägget bli jävligt oklart i mitt tillstånd men ni känner la mig. Eller det vet jag inte om ni gör men om det inte är så får ni plugga på lite för jag är en ganska oklar person.

Men TJA! Idag är det dagen efter alla hjärtans dag. Tog fan imot att ens skriva det för folk ska alltid tjöta om det. Bra självmordsdag för sånna som gillar det kan jag tänka mig. Men jag kommer fan inte ihåg vad jag gjorde igår längre men jag kommer typ ihåg vad jag gjorde förra året.

Gav mitt mobilnummer till hela skolan och spelade Valentine's Froggy Jump.



Fan nu måste jag skriva snabbt så att jag inte slocknar jag börjar glida iväg nu tråkigt nog mina vänner. Aa såhär ser jag ut idag då och det svarta under ögonen ska tas hand om inatt. Det sitter fan permanent nu för tiden.


BAM jag e borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0