t.g.i fuckday

är det fredag och jag klantade mig för andra gången denna veckan (skrev ju tidigare att jag blev en timma och en kvart för tidig till skolan) idag skulle jag inte till skolan förens tolv och när jag stod och var färdig märkte jag att klockan var halv tolv, att jag hade tänkt fel och skulle bli sen. såå istället tvättade jag bort sminket, tog på mig mjukis byxor och gick en promenad med jackie istället.

nuu har jag precis duschat och målat naglarna, ska vara med mina fina tjejer ikväll!

förresten så är jag så jävla torr i ansiktet nu när det är så kallt ute och det blir värre när jag använder vanlig handtvål för att tvätta bort sminket, men idag smorde jag in hela ansiktet med min tatuerings salva, funkade jätte bra! mm, rätt nöjd.




bild på några utav oss från i somras. (tror matilda har tagit) jag vill att det ska bli varmt! och jag vill använda min skinnjacka, och mest vill jag använda min långklänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0