Nehe

Nääää, men ni vet, ibland orkar man bara inte blogga! Jag hatar mig själv ibland dessutom. Okej, hatar är ett väldigt starkt ord - ibland är jag lite osmart, får jag nog säga istället. Om ni frågar vem som helst så skulle dom beskriva mig som "en-person-som-alltid-planerar-för-mycket". Ja, jag älskar att ha planer för jag gillar att hålla mig sysselsatt, men ärligt talat, jag har knappt tid för att sova, haha.

Hur som helst, en utav dom många sakerna jag har gjort idag var mitt besök på Felicias salong, eller ja, där hon har sin praktik. Hon fixade mitt hår jättejätte fint och jag är super nöjd. Måste säga att det känns otroligt bra att ha en vän som utbildar sig till frisör, hoppas hon inte tar betalt för det i framtiden när hon blir känd bara :)

Jag har även hunnit dammsuga huset och torkat golven, träffa tre fina vänner från min skola, träna T7 (min lilla gymnastikgrupp) och övningsköra, och gissa vad jag gör nu då? Jag pluggar... 

Behöver jag nämna vem det är som har gjort inlägget? Hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0