Måste bara få detta sagt

En sak som jag nyss kommit fram till är att ingen och då menar jag verkligen ingen, som jag inte känner sedan innan då, vågar sätta sig brevid mig på bussen. Tanken har slått mig innan med att när bussen är "full" är det alltid jag som sitter där med min väska på andra sätet. Jag tycker detta är jätte skönt, men egentligen, så farlig ser jag väl inte ut?

Jag menar, när det kommer på massa folk och jag märker att bussen redan är realativt full så brukar jag flytta på min väska och lägga den i knät. Men även om det är folk som ser det så sätter dom sig aldrig där ändå. Idag gick det till och med så långt att en kille satte sig på ett säte bakom mig som var helt sönder, det gick knappt att sitta på det liksom.

Antingen ser jag extremt farlig ut (brukar faktiskt få höra att jag ser ganska bitchig/arg ut när jag är själv, speciellt när jag går) eller så luktar jag bara väldigt illa.

Tack för mig, hej!


Självaste bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0